Site Relocation

Moved to waiphyok.com

Thursday, November 08, 2007

Macbook - Pixel Shader = No PES 2008?


ကြ်န္ေတာ္ ဟိုတေန႔က ေျပာထားတဲ့အတိုင္း ဒီအေၾကာင္းကို ေရးတာပါ။ ဂရပ္ဖစ္အင္ဂ်င္ကို ေလ့လာဖူးတဲ့လူေတြကေတာ့ Pixel Shader ေတြ အေၾကာင္းကို နားလည္မွာပါ။ ဒီေကာင္ေတြက ဂိမ္းေတြမွာ ေနာက္ခံေတာင္တန္းေတြ၊ လႈပ္ခတ္ေနတဲ့ေရေတြ၊ အရိပ္ေတြစတဲ့ Texture ေတြကို ပရိုဂရမ္းမင္းသံုးတြက္ခ်က္ျပီး ေဖာ္ေဆာင္ေပးတဲ့အရာေတြျဖစ္ပါတယ္။ ဟာ့ဒ္၀ဲအင္ဂ်င္ကို ေထာက္ကူျပီး ပံုရိပ္ေဖာ္ေပးတယ္လို႔ အလြယ္ဆိုၾကပါစို႔။ ဒီကေန႔ ေခတ္ေပၚ ဂရပ္ဖစ္ကဒ္ေတြမွာ Pixel Shader ေတြ ဘယ္ဗားရွင္း၊ ညာဗားရွင္းကို Support ေပးႏိုင္တယ္ဆိုျပီး ေရးထားေလ့ ရွိပါတယ္။ တခ်ိဳ႕ မက္ခ္ရဲ႕ အေျခခံျဖစ္တဲ့ OpenGL တို႔ ေနရာေတြမွာေတာ့ Fragment Shader လို႔ လည္းေခၚၾကပါတယ္။ အခုဆို ဗားရွင္း 4.0 ေတာင္ထြက္ေနျပီ ၾကားပါတယ္။

ထားပါေတာ့၊ Pixel Shader ကဒီေလာက္ပါပဲ။ အခု ေျပာခ်င္တာက PES 2008 ပါ။ ကြ်န္ေတာ့္ Macbook ရဲ႕ GMA 950 ေလးကို သူက အဆင့္မမွီဘူးေျပာပါတယ္။ Pixel Shader 1.0 ေတာင္ မပါဘူး ေျပာေနလို႔ပါ။ ဒါႏွင့္ ဂိမ္းကစားေတာ့ Warning တက္ပါတယ္။ သို႔ေသာ္ ကစားလို႔ရပါတယ္။ Ignore သာႏွိပ္လိုက္ပါ။ ဒီေနရာမွာ မေက်မနပ္ျဖစ္မိတာက Pixel Shader 2.0 ထိေကာင္းေကာင္း လက္ခံႏိုင္တဲ့၊ ( DirectX 9.0c သံုးရင္ 3.0 ထိေတာင္ရပါတယ္) GMA 950 ကို ဂိမ္းက အဆင့္မမွီဘူးေျပာျခင္းကိုပါ။ အစဥ္တစိုက္ အားေပးလာခဲ့တဲ့ Konami ရဲ႕ လုပ္ရပ္က ဒီတခါ ေတာ္ေတာ္ ဆိုးသြားပါတယ္။

အဲ့ေတာ့ ေလာေလာဆယ္ေတာ့ နည္းနည္းသည္းခံျပီး Ignore ႏွိပ္ႏွိပ္ျပီး ကစားၾကေပါ့ဗ်ာ။ စိတ္ရႈပ္တဲ့လူေတြလည္း 3DAnalyze ဆိုတဲ့ ေဆာ့ဖ္၀ဲသံုးျပီး Pixel Shader ကို Emulate လုပ္ျပီး ကစားႏိုင္ပါတယ္။ အဲ့ဒီ ေဆာ့ဖ္၀ဲဟာ သင့္ ကြန္ပ်ဴတာမွာ အဆင့္ျမင့္ ဂရပ္ဖစ္ကဒ္ ရွိသေယာင္ ဟန္ေဆာင္ျပီး စက္ႏွင့္ အဆင့္မမွီလို႔ တားျမစ္ထားတဲ့ ဂိမ္းေတြကို ကစားႏိုင္ပါတယ္။ ဥပမာ NFS Carbon လိုဟာမ်ိဳးေပါ့။ ဒါေပမယ့္ PES ႏွင့္ေတာ့ အဆင္မေျပျဖစ္ေနပါေသးတယ္။ Konami ရယ္ ရက္စက္ပါေပ့။ ..

သံုးၾကည့္ပါ။ ေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းပါတယ္။ သင့္ဂရပ္ဖစ္ကဒ္ မီးမေလာင္ေၾကာင္း ၁ ရာခိုင္ႏႈန္းအာမခံပါသည္။

Rgds,
WaiPK